Τα top ανοιξιάτικα superfoods για να δώσουν ενέργεια στη γυμναστική σας

//Τα top ανοιξιάτικα superfoods για να δώσουν ενέργεια στη γυμναστική σας

Τα top ανοιξιάτικα superfoods για να δώσουν ενέργεια στη γυμναστική σας

Πείτε τα όπως θέλετε – superfoods, υπερτροφές ή απλά θρεπτικές πηγές ενέργειας – οι σούπερ-αυτές-τροφές αναγνωρίζονται ως υλικά που μπορείτε πραγματικά να βρείτε στη φύση ή στο σούπερμάρκετ (ή μανάβικο) της γειτονιάς σας. Με ιδιότητες που μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση όλων των ειδών παθήσεων, η προσθήκη περισσότερων superfoods στη διατροφή σας μπορεί να ενισχύσει τη γενική σας υγεία και να μειώσει τον κίνδυνο χρόνιων παθήσεων.

Αυτά τα τρόφιμα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά είναι σαφώς ευεργετικά για την καθημερινή υγεία, αλλά αναρωτηθήκαμε αν υπάρχουν κάποια που μπορεί να είναι εξαιρετικό καύσιμο στις προπονήσεις. Οι υπερτροφές μπορούν να βοηθήσουν στο χτίσιμο και στην επιδιόρθωση των μυών, στην ενυδάτωση και στην ισορροπία της ενέργειας στο κορμί σας. Είτε τα τρώτε πριν είτε μετά την προπόνηση, οι υπερτροφές είναι ζωτικής σημασίας τόσο για την απόδοση της άσκησης όσο και για την αποκατάσταση των μυών.

Άρα λοιπόν πώς μπορούμε να πάρουμε περισσότερες από αυτές τις υγιεινές τροφές στην καθημερινή μας δίαιτα; Οι υπερτροφές πρέπει να είναι νόστιμες και εύχρηστες ώστε να μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε σε πολλές διαφορετικές συνταγές. Εδώ είναι μερικές από τις καλύτερες, εύκολες στην εύρεση υπερτροφές της άνοιξης που πρέπει να τρώτε για να τροφοδοτήσετε το σώμα σας για τις ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές προπονήσεις σας:

Φράουλες

Αγαπάμε τις φράουλες για την αντιοξειδωτική τους δύναμη, τις ίνες και τη βιταμίνη C (επίσης έχουν σχήμα καρδιάς). Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα, βοηθώντας τα τραύματα να θεραπεύονται σωστά, δημιουργώντας και διατηρώντας τους χόνδρους και κρατώντας το δέρμα σας υγιές και ζωτικό. Προσθέστε φράουλες για να γλυκάνετε ένα υπέροχι μπολ βρώμης το πρωί ή ανακατεύετε σε φέτες στη σαλάτα σας στο μεσημεριανό γεύμα.

Αγκινάρες

Μια αναπάντεχη επιλογή για μερικούς, οι αγκινάρες έχουν απίστευτα πολλές ίνες τους και ιδιαίτερα υψηλή αντιοξειδωτική μέτρηση. Μια μεσαία σε μέγεθος αγκινάρα έχει μόνο 60 θερμίδες και 10 γραμμάρια (πάνω από το ένα τρίτο της καθημερινής σας ανάγκης!) από φυτικές ίνες. Δοκιμάστε τες ως topper για πίτσα, ζυμαρικά και σαλάτες.

Avocados

Τι να πρωτογράψουμε για το μεγαλύτερο διατροφικό trend της χρονιάς. Avocados…. Φαίνεται ότι δεν υπάρχει τίποτα στο οποίο αυτό το super veggie-γκουχγκουχ, φρούτο-δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί, και σήμερα πλέον είναι εύκολο να το βρείτε όλη τη χρονιά. Μόλις βρείτε ένα ώριμο, δοκιμάστε το σε άπειρες συνταγές, από φρυγανιές μέχρι smoothies. Πηγή 20 βιταμινών, τα avocados βοηθούν επίσης στο να μας κάνουν να νιώθουμε γεμάτοι περισσότερο λόγω των μονοακόρεστων λιπαρών ινών τους.

Blueberries

Είναι γνωστά για τα ισχυρά αντιοξειδωτικά τους, τα οποία προσδίδουν ανοσία, μειώνουν τις φλεγμονές, υποστηρίζουν την υγεία του εγκεφάλου, προστατεύουν από καρδιακές παθήσεις και καρκίνο, βοηθούν στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα και καταπολεμούν τις UTIs. Υπερτροφάρα…

Σπαράγγια

Υψηλά σε αντιοξειδωτικά και χαμηλά σε θερμίδες, υποστηρίζουν την πεπτική υγεία και ανοσία και βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Τα σπαράγγια μπορούν να καταναλωθούν οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, είτε με αυγά και καπνιστό σολομό στο πρωινό είτε με στήθος κοτόπουλου και καστανό ρύζι για δείπνο μετά από προπόνηση.

Βερίκοκα

Τα βερίκοκα είνα εξαιρετικά για δίαιτες με χαμηλές θερμίδες και μεγάλες δόσεις βιταμινών Α και C. Είναι σημαντικά για την καλύτερη λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος, για την υγεία του δέρματός μας και για τη διατήρηση της όρασης σε μεγαλύτερες ηλικίες.

Κάρδαμο

Υψηλό σε αντιοξειδωτικά, χαμηλό σε θερμίδες και πλούσιο σε ανοσοποιητικές βιταμίνες A και C, αυτό το υπέροχο πράσινο σαλατικό βοηθά στην καταπολέμηση της φθοράς της άσκησης. Αυξάνει τα επίπεδα αντιοξειδωτικών του αίματος και προστατεύει τα κύτταρα από την υπερβολική βλάβη κατά τη διάρκεια των προπονήσεων.

By | 2018-04-23T07:49:57+00:00 April 23rd, 2018|Νέα|0 Comments

About the Author:

Our tips

Leave A Comment