ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
Από την διαιτολόγο διατροφολόγο μας Σοφία Τικταμπανίδη. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε στο Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του UniversityofNottingham στην Μεγάλη Βρετανία από όπου αποφοίτησε το 2008. Τον Σεπτέμβριο του 2009 απέκτησε το MasterofScience (MSc) στην Επιδημιολογία και Δημόσια Υγεία στο UniversityCollegeLondon (UCL) και η μελέτη της ήταν πάνω στην παιδική παχυσαρκία σε σχέση με την κοινωνική τάξη. Είναι μέλος του NutritionSociety της Μεγάλης Βρετανίας. Τον Δεκέμβριο του 2014 κυκλοφόρησε το βιβλίο ‘Μαμά τρώω σωστά;’ έναν οδηγό διατροφής για παιδιά.
TIPS of the Month

1. Φάτε πλήρες πρωινό γεύμα
Ένα πρωινό με πρωτεΐνες χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, ολόκληρα φρούτα ή λαχανικά, και ψωμί ολικής αλέσεως ή δημητριακά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προετοιμάσετε το σώμα και το μυαλό σας για τις απαιτήσεις της ημέρας.

2. Μην ξεγελιέστε με έτοιμους χυμούς
Ένα ποτήρι χυμό είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε την ημέρα σας, αλλά σε πολλά καταστήματα χυμοί οι είναι γεμάτοι με ζάχαρη. Προτιμήστε λοιπόν έναν χυμό από το PureJuiceBar που θα σας προσφέρει όλες τις βιταμίνες και τα ανόργανα συστατικά που χρειάζεστε.

3. Μην ενδώστε στον πειρασμό. Κάντε σωστές επιλογές
Τα ζαχαρούχα δημητριακά, τα γλυκά, οι τηγανίτες και οι βάφλες είναι νόστιμα και δελεαστικά, αλλά είναι πιθανό να προκαλέσουν μια απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα, που ακολουθείται από χαμηλή ενέργεια και πείνα απότομα λίγες ώρες μετά. Αντ “αυτού, δοκιμάστε δημητριακά ολικής αλέσεως, μπάρες δημητριακών ή κεικ ολικής και προσπαθήστε να πάρετε κάποια πρωτεΐνη χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή χωρίς λιπαρά όπως γιαούρτι, άπαχο κρέας, ή αυγά. Θα αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Το ήξερες ότι
το ΠΡΩΙΝΟ είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, αλλά και αυτό που θα μπορούσε να ευθύνεται για κάποια επιπλέον κιλά..
Γι’ αυτό σκεφτείτε πριν από την πρώτη σας μπουκιά
Όταν συνεργάτες σας φέρνουν ανθυγιεινά φαγητά στο γραφείο μπορεί να πέσετε στην παγίδα. Επικεντρωθείτε στους στόχους της υγείας σας. Τι είναι καλύτερο η γεύση ενός muffin ή η αίσθηση της επίτευξης των στόχων σας;